Tänään sain kaksi tunnustusta! Kiitos!

Tälläisen tunnustuksen Makeaa hyvää Anulta ja Jonnan keittiöltä! Olen iloisesti yllättynyt, kiitos kovasti Anu  ja Jonna<3

 

 

 

Tässä ohjeet:

Anna tämä tunnustus blogeille, jotka tuovat sinulle iloa ja innostusta syksyn harmauteen.

1. Tunnustuksen saaneet saavat laittaa kuvan blogeihinsa.
2. Linkitä blogiin jonka pitäjältä sait tunnustuksen.
3. Nimeä haluamasi blogit (määrä vapaa) joille haluat tunnustuksen antaa ja linkitä heidän bloginsa.
4. Jätä viesti heidän blogeihinsa, jotta he tietävät nimeämisestä

 

Netti on täynnä niin ihania leivontablogeja, että annan tämän kaikille jotka täällä käyvät lukemassa ja kommentoimassa. Kiitos kaikille ihanista kommenteistanne!

 

 

Ja tällaisen sain Kirsiltä ,  Rouva V:ltä sekä Raisalta Sugarmama blogista, edelleen kiitos kivasta yllätyksestä!

 

 

 

Huh, 7 tunnustusta on aika monta...

1.Olen oppinut viimeisen vuoden aikana entisöimään vanhoja ikkunoita, eli lasittamaan, kittaamaan ja maalaamaan, vaihtamaan tarvittaessa puitteet. 2. Pidän hirveän paljon omenapuunkukista. On miltei liikuttavaa, kun rujoon oksaan puhkeaa jotain niin kaunista. 3. Olen ollut jo miltei puolet elämästäni naimisissa 4. Minulla ei ole yhtään siskoa, joka on harmittanut minua aina. Tai onpas, eräs, joka on oikeasti serkku, mutta jota olen pitänyt lapsesta asti isosiskona. 5. Lisäksi minulla on monta ihanaa kälyä 6. Olen muuttanut kaupungista maalle 6 vuotta sitten, ja aluksi luulin että tähän suorastaan kuolee, mutta enää en voisi muuttaa takaisin kaupunkiin 7. Inhokki vuoden aikani ovat pimeä syksy ja kylmä talvi

 

Pikkuisen nyt rikon sääntöjä ja toimin tämän tunnustuksen kanssa samoin kuin edellisen, eli ottakaa tästä mukaan kaikki jotka haluatte. Olette kivoja ja syksyn harmautta piristäviä 

 

Ja säännöt tässä:

 

 

 

 

 

Toimi seuraavien ohjeiden mukaisesti:

Kopioi kuva ja liitä blogiisi , sitten

1. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen

2. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä

3. Anna tunnustus seitsemälle

4. Linkitä nämä blogissasi

5. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta Seitsemän tunnustusta...